.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ارشاد/ اولویت تجهيز كانون فرهنگي هنري مساجد

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: تجهيز كانون فرهنگي هنري مساجد بايد در اولويت قرار گيرد.

هادي ابراهيمي پيش از ظهر امروز در مراسم تجليل از كتابداران و كتابخوانان كانون‌هاي فرهنگي مساجد استان مازندران افزود: اكنون نظام جهان مبتني بر آموزه‌هاي سرمايه‌داري است و در راس آن نظام سلطه درصدد انتقال آن به جامعه جهاني است باعث مي‌شود كشورهاي جهان سوم مورد تهديد قرار گيرند.

وي تصريح كرد: تئوري‌هايي كه برگرفته از آموزه‌هاي نظام سرمايه‌داري در حوزه‌هاي مختلف است آسيب جدي به اسلام تلقي مي‌شود.

ابراهيمي با بيان اينكه آمريكايي‌‌ها براي شكاف بين توده‌هاي ملت از طريق رسانه‌ها وارد شده‌اند، گفت: جنگ نرم از ترفندهايي ست كه امروزه نظام سلطه توانسته كشورهاي اسلامي را تهديد كند و در اين راستا رسانه‌ها و شبكه‌هاي نرم افزاري مهمترين ابزار براي رسيدن به اهداف آنان شده است.

وي از راه‌اندازي هزار و 300 شبكه راديو و تلويزيوني در راستاي اسلام‌زدايي در دنيا خبر داد و بيان داشت: جريان ترويج روشنفكري نخبگان مراكز آموزشي را تهديد كرده و اين خطر جدي را بايد خنثي كرد.

ابراهيمي يادآور شد: سرانه ميزان مطالعه كتاب در مازندران در ماه كمتر از يك ساعت است كه تقويت اين بخش نيازمند مديريت صحيح است.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران سه موئلفه ميل، رفتار و مصلحت را در مخاطبان فرهنگي قابل رعايت دانست و تصريح كرد: فعاليت در فرهنگ بايد مستمر و مطابق ميل مخاطب باشد و اثرگذاري اهداف براساس فرامين شرعي و ديني مي‌تواند در رفع نيازهاي مشتريان عرصه فرهنگ مطلوب واقع شود.

وي يادآور شد: متاسفانه در برخي از بخش‌هاي فرهنگي راهبرد مدوني تعريف نشده است كه در همان مقطع دچار آسيب شده و در برابر هجوم فرهنگ وارداتي ضربه پذير شده‌ايم كه بايد به دنبال درمان مناسب بود.

مدير كل ارشاد اسلامي مازندران با اشاره به اينكه تجهيز كانون فرهنگي هنري مساجد را در اولويت كاري قرار داده‌ايم، تصريح كرد: براي تقويت اين حوزه شوراي راهبردي تشكيل مي‌شود تا در برنامه‌هاي اولويت‌دار توجه ويژه‌اي به كانون فرهنگي هنري مساجد استان شود.

وي با بيان اينكه اعتبارات كانون فرهنگي هنري مساجد جوابگوي نياز‌هاي اين بخش نيست، گفت: در كار فرهنگي كميت بايد در اختيار كيفيت باشد.

ابراهيمي خاطرنشان كرد: فعاليت‌هاي زيربنايي و بنيادين مساجد از دغدغه‌هاي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي است و نيز براي ارائه خدمات مطلوب بايد خانه تكاني در مجموع فعاليت‌هاي كانون فرهنگي مساجد مازندران صورت گيرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.